Problemen q5, onbeschofte behandeling en verkeerde onderdelen

Problemen q5, onbeschofte behandeling en verkeerde onderdelen

Mijn vriendin koopt een q5 bij Heron purmerend als de garantie net verlopen is doen zich allerlei electronische storingen voor, tot 4 keer de laatste 6 maanden is de auto terug geweest, de onbeschofte houding van de service medewerker over ons commentaar iedere keer over de rekening (geen service dus) niet verholpen. In het oosten van het land wederom aan de kant, wegenwacht brengt ons naar een audi garage en wat blijkt ze lossen daar in een half uurtje de storing op met de woorden "excuses het mag niet gebeuren,en nee dit is audi service dus geen rekening" en een fooitje was op zijn plaats. Geen enkele last meer. Toch nog eens langs heron purmerend gereden. Ik ben er nu achter waarom het het slecht werkt aldaar. Uitgifte verkeerde onderdelen aan monteurs, spanningen tussen de diverse afdelingen als service desks, monteurs, magazijn, leiding. Het kan zijn dat er overdreven wordt door monteurs maar de onvrede die heerst is groot en als de tijden aantrekken raakt heron personeel kwijt door de houding en angst cultuur die er heerst.

Sterke punten
Op zich een hoede auto

Zwakke punten
Slechte service van de garage, slechte oplossingen door onvrede en angstcultuur waardoor er problemen ontslaan, zowel bij volkswagen als bij audi, sinds maanden slechte service bij de onderdelen bekoming volkswagen.

Dus op zich audi een goed merk alleen kijk uit waar je hem koopt en/of laat onderhouden.

Bezoek Audi Reviews over Audi

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Audi
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden