Audi bouwt premium auto's waar de passie voor design en techniek duidelijk aan is te zien. We hanteren niet voor niets de slogan 'Voorsprong door techniek'.
Een nieuwe Audi A4 met een probleem met de airco. Het gevolg was dat de auto meer dan 3 weken bij de garage heeft gestaan. De arrogantie van de servicedesk is ongekend. Als je dit met collega's of kennissen deelt hoor je soort gelijke ervaringen. Voor mij nooit meer een Audi of andere auto van Wittebrug
Mijn vriendin koopt een q5 bij Heron purmerend als de garantie net verlopen is doen zich allerlei electronische storingen voor, tot 4 keer de laatste 6 maanden is de auto terug geweest, de onbeschofte houding van de service medewerker over ons commentaar iedere keer over de rekening (geen service dus) niet verholpen. In het oosten van het land wederom aan de kant, wegenwacht brengt ons naar een audi garage en wat blijkt ze lossen daar in een half uurtje de storing op met de woorden "excuses het mag niet gebeuren,en nee dit is audi service dus geen rekening" en een fooitje was op zijn plaats. Geen enkele last meer. Toch nog eens langs heron purmerend gereden. Ik ben er nu achter waarom het het slecht werkt aldaar. Uitgifte verkeerde onderdelen aan monteurs, spanningen tussen de diverse afdelingen als service desks, monteurs, magazijn, leiding. Het kan zijn dat er overdreven wordt door monteurs maar de onvrede die heerst is groot en als de tijden aantrekken raakt heron personeel kwijt door de houding en angst cultuur die er heerst.
Sterke punten Op zich een hoede auto
Zwakke punten Slechte service van de garage, slechte oplossingen door onvrede en angstcultuur waardoor er problemen ontslaan, zowel bij volkswagen als bij audi, sinds maanden slechte service bij de onderdelen bekoming volkswagen.
Dus op zich audi een goed merk alleen kijk uit waar je hem koopt en/of laat onderhouden.
Waardeloze service Audi Wittebrug
Een nieuwe Audi A4 met een probleem met de airco. Het gevolg was dat de auto meer dan 3 weken bij de garage heeft gestaan. De arrogantie van de servicedesk is ongekend. Als je dit met collega's of kennissen deelt hoor je soort gelijke ervaringen. Voor mij nooit meer een Audi of andere auto van Wittebrug
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Service organisatie
Problemen q5, onbeschofte behandeling en verkeerde onderdelen
Mijn vriendin koopt een q5 bij Heron purmerend als de garantie net verlopen is doen zich allerlei electronische storingen voor, tot 4 keer de laatste 6 maanden is de auto terug geweest, de onbeschofte houding van de service medewerker over ons commentaar iedere keer over de rekening (geen service dus) niet verholpen. In het oosten van het land wederom aan de kant, wegenwacht brengt ons naar een audi garage en wat blijkt ze lossen daar in een half uurtje de storing op met de woorden "excuses het mag niet gebeuren,en nee dit is audi service dus geen rekening" en een fooitje was op zijn plaats. Geen enkele last meer. Toch nog eens langs heron purmerend gereden. Ik ben er nu achter waarom het het slecht werkt aldaar. Uitgifte verkeerde onderdelen aan monteurs, spanningen tussen de diverse afdelingen als service desks, monteurs, magazijn, leiding. Het kan zijn dat er overdreven wordt door monteurs maar de onvrede die heerst is groot en als de tijden aantrekken raakt heron personeel kwijt door de houding en angst cultuur die er heerst.
Sterke punten
Op zich een hoede auto
Zwakke punten
Slechte service van de garage, slechte oplossingen door onvrede en angstcultuur waardoor er problemen ontslaan, zowel bij volkswagen als bij audi, sinds maanden slechte service bij de onderdelen bekoming volkswagen.
Dus op zich audi een goed merk alleen kijk uit waar je hem koopt en/of laat onderhouden.