• onze hymer is nu 8 jaar oud en heel plezierig in gebruik...maar....er moest wel wat aan gebeuren !
    deurknop voorportier brak af(plastic)..raam voorportier regende in (waardoor telkens kortsluiting)..instap chauffeurskant scheurde doormidden(plastic)..waterpomp verroest..dakluiklekte((rand verroest)..douchevloer(doormidden gescheurd (plastic)..garagevloer verrot (hout)..en dat dan naast..."normale" reparaties als 3 accu's..4 banden..dynamo..waterkraan kapot....brandstof filter ect...
    is dat bij hymer gewoon ????

    Door J.Visser op 14 maart 2019 Reageer

  • Navigatiesysteem kent veel al lang bestaande wegen niet. Tevens geeft hij wegen aan die niet bestaan, na klacht, heb je de mogelijkheid om het systeem te upgraten voor 98,00 ? terwijl ik een paar weken na de aanschaf hiervan melding heb gemaakt.
    Ik vind dat een zeer slechte servise!

    Sterke punten
    Verder vind ik het een fijne auto en zou hem aanraden maar wel eerst de navigator controleren.

    Zwakke punten
    Slechte navigator en servise na klacht.

    Door J.G. Janssen op 22 januari 2019 Reageer

  • Al zeker 30 jaar een Nissan gehad.Nu in 2017 weer en nieuwe Note gekocht.Airco ging al na enkele weken kapot.Duurde een half jaar voordat het gerepareerd was en ze hadden de middenconsole ook vernield{breuk}Moesten we zelf achteraan anders was het niet gerepareerd.Ook linker style bevestiging airbag kapot.Ze zeiden "Heeft U dit niet zelf gedaan bij het instappen elke keer?"Schade 88 euro.Heb Nissan Nederland gebeld hierover en dat ik dit schandalig vond als trouwe klant.Dag daarna werd ik gebeld met de mededeling dat de schade niet vergoedt werd.
    Trouwens bij het ophalen van de auto kon er niet eens een bloemetje of fles wijn af...Nissan wat is er met jullie gebeurd de laatste tijd?VOOR MIJ:NOOIT MEER EEN NISSAN!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Geen klantenbinding.
    Slechte service.
    Ze leggen de rode loper voor je uit als je een nieuwe auto koopt,maar zodra je een klacht hebt geven ze niet thuis.

    Door Helder op 15 augustus 2018 Reageer

  • Een aantal maanden geleden kwam mijn garage erachter dat er 2 boutjes met veertjes ontbraken op mijn Brembo keramische remschijven van mijn Panamera. Zij gaven aan dat ze deze onderdelen niet konden bestellen. Auto bij de officiele dealer in Rotterdam gebracht, echter zij gave aan dat ze geen boutjes konden monteren en de enige optie is het vervangen van de 2 complete remmen ad 7.000 euro per wiel. Wel hadden ze nog twee boutjes verwijderd. De boutjes zijn door corrossie aangetast en het vervangen ervan zou wel de oplossing zijn. Mailtjes gezonden naar Brembo, echter geen antwoord. Met name de veertjes zijn bijzonder en nergens te verkrijgen. Jullie begrijpen dat ik helemaal gek word, 14.000 euro omdat er wat boutjes zijn doorgeroest. Ik voel me gewoon opgelicht....

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onbegrijpelijke Porsche policy, geldklopperij. Ik weet niet wat de wetgever er van vind, maar goedwerkende remmen gaan op de vuilnishoop vanwege wat boutjes.

    Door Chris G op 19 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Een nieuwe Audi A4 met een probleem met de airco. Het gevolg was dat de auto meer dan 3 weken bij de garage heeft gestaan. De arrogantie van de servicedesk is ongekend. Als je dit met collega's of kennissen deelt hoor je soort gelijke ervaringen. Voor mij nooit meer een Audi of andere auto van Wittebrug

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Service organisatie

    Door van hien op 30 juni 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Heb met veel plezier mijn tweede Tesla Model S in gebruik genomen. Echter deze is in laadvermogen naar beneden bijgesteld. Ik wil toch snel kunnen laden. Gelukkig is het mogelijk om het laadvermogen op te schroeven. Onderdeel bestellen en installeren. Helaas wacht ik nu bijna 2 maanden op levering van het onderdeel bij Tesla Service punt. Inmiddels reageert niemand meer op mijn vragen en verzoeken. Ik struggle maar met lange laadsessies.

    SPIJTIG.....

    Sterke punten
    alles verspeeld

    Zwakke punten
    te lange lijst

    Door Ram op 22 december 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Heb 2 jaar geleden een Jaguar XF gekocht bij dealer. Bij eerste beurt na een jaar (ook bij dealer) is lek aan sperdifferentieel geconstateerd bij km-stand 69.000. Bij 2e beurt bij 79.000 is dit opnieu geconstateerd en sperdifferentieel moest vervangen worden. Omdat Jaguar naar andere leverancier van onderdelen is overgestapt moet de klant daarnaast ook maar even een nieuwe assenset van meer dan 1000 euro betalen. Totale kosten ; 4.884 euro en dat voor een auto van 6 jaar oud (toen euvel ontdekt werd) met 69.000 km op de teller met een nieuwprijs van 86.000 euro.
    Op mijn verzoek om coulance ving ik bij de dealer en bij Jaguar NL bot. Nog geen honderd euro kon er van af. Ze kenden de onderhoudshistorie niet (alhoewel het afgestempelde boekje alleen maar Jaguar dealers liet zien) en ik was niet 1e koper. 2e hands Jaguar kopen raad ik dan ook ten strengste af want je wordt door Jaguar niet als klant gezien.

    Sterke punten
    absoluut geen. vooral niet hoe ik behandeld ben!

    Zwakke punten
    Allerzwakste is dat ik na betaling van de bijna 5.000 euro aan reparatie ook nog ruim 40 euro moest afrekenen voor vervangend vervoer

    Door Rene op 3 juni 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Ik heb op 23 juni 2014 een nieuwe c5 2.0 hdi exclusive plus gekocht met de befaamde hydractive plus iii vering. Het is een waar genot om daarmee te rijden je zit als het ware in een wieg waardoor je soms het gevoel hebt dat u met deze wagen in slaap zou vallen . Een echt rijcomfort om U tegen te zeggen .Sindsdien heb ik 40.000 km gereden en mijn gemiddeld verbruik ligt NOOIT boven 5.7 liter. Dat vindt ik persoonlijk zeer goed .Vorig jaar reed ik met drie volwassen personen erbij en de koffer vol bagage naar Duitsland en ik had een verbruik van 4.6 liter dat is echt subliem voor een wagen met 200 din pk.Er zijn natuurlijk ook minpuntjes aan dit voertuig met name dat er binnen in veel te weinig bergruimte is bv naast het stuur links is er een zeer klien klapdeurtje waar je niks in kwijt kan , hetzelfde geld voor een miniscuul bergvakje in de middenconsole, en wanneer het handschoenkastje opgeklapt wordt valt alles eruit omdat de hellingshoek naar voor is gemaakt en niet naar achter. Anders kan ik niks melden over dit voertuig met een subliem rijcomfort.

    Sterke punten
    Zeer laag verbruik , een subliem rijcomfort en een zeer goed wegligging .Als u de optionele beter geluidsinstallatie heeft gekocht met 9 speakers is het een goed keuze.

    Zwakke punten
    Achteraan krappe beenruimte ,en weinig of geen bergruimte binnenin , ook verlies van koffervolume omdat er twee grote scharnierarmen in iedere hoek zitten .

    Door Fritz Ronny op 14 april 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Ik in het bezit van een Porsche Cayenne en heb er alleen maar ellende mee.
    Gekocht Porsche Gelderland, mooie praatjes maar heb al 1 jaar niks dan problemen met de Auto en word tot op heden niks gedaan.
    De ene probleem is nog niet opgelost of het ander probleem meld zich al weer aan. Het enigste voordeel wat ik heb is dat ik nog 2 jaar garantie heb.
    Ik kan alleen maar zeggen, als van deze als ik van deze wagen af kon was hij al weg geweest maar dan verlies ik er te veel op.

    Sterke punten
    Nog niet ontdek ! Oh ja, hij komt vaak in de garage

    Zwakke punten
    Te veel om op te noemen

    Door Louis op 21 januari 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Ik heb een nieuwe auto (actyon sports) dat geleverd is op 17-7-2015 met volgende onafgewerkte of ontbrekende punten.
    Camera vooraan ontbreekt
    boxen vooraan werken niet
    usb aansluiting werkt niet
    gps werkt soms
    telefoon overname via radio werkt soms
    signalisatie op dashboard voor te weten dat mijn lichten branden of niet is een ramp. De lampen branden zogezegd altijd..
    Voor bovenstaande punten af te werken is het materiaal voor de levering reeds in bestelling geplaatst door de garage XXXXXXX. Blijkbaar geeft deze persoon al tientallen keren geprobeerd voor een leveringsdatum van jullie te bekomen. Zonder succes. Graag ontvang ik een leveringsdatum van de bestelde onderdelen of bevestiging dat jullie dit niet kunnen oplossen en dat ik naar een andere garage moet gaan voor een oplossing van mijn problemen.

    wachtend op een positief antwoord.
    Bellemans Dirk
    ijzerenkruisstraat 28
    1761 Roosdaal
    0494/45 20 97

    Sterke punten
    lange wachttijden en geen correcte antwoorden. bieden geen oplossing maar enkel uitstel

    Door dirk op 2 november 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Door S op 23 oktober 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Ik heb 2,5 jaar een Aixam Crossover en ik ben al 2,5 jaar bezig om een goede temperatuurmeting te krijgen, Ik heb vele temperatuurvoelers versleten en zelfs deze week een nieuw electronisch dashboard gehad van mijn dealer maar het mag allemaal niet helpen. Ook het plaatsen op andere plaatsen van mijn temperatuurmeter helpt niet. Het blijft altijd tussen de 5 en 10 graden naar beneden afwijken. Mijn dealer weet het ook niet meer. Afgelopen winter was het zelfs -10 en meer volgens de meting van min dashboard.

    Door Ron Lindhout op 17 augustus 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Zeer slechte ervaring met mijn Nissan Qashqai. In 2012 nieuw bij firma de Graaff uit Waalwijk gekocht en niets dan problemen gehad. Rammelende achterklep, ruiten die niet dicht gaan, trillende buitenspiegels, lekkende uitlaat demper die ze repareren met pasta?? stotterende motor wat Nissan Nederland en de dealer niet op kunnen lossen.

    Nee ze hebben mij altijd verteld dat Nissan betrouwbaar is, maar voor mij absoluut geen Nissan meer.

    Conclusie
    Met deze review wil ik aangeven dat een grote merkdealer niet altijd beter is dan een kleine vak garage. Concreet: onze ervaring bij Nissan dealer de Graaf uit Waalwijk is alles behalve positief.

    Tot slot betreur ik het dat ik van Nissan Nederland in het hele proces op mijn ingediende mailtjes en telefoontjes nooit een reactie heb terug gekregen. Mogelijk dat Nissan Nederland hier een verbeterslag in kan halen.

    Sterke punten
    nvt

    Zwakke punten
    te veel om op te noemen

    Door gerben op 22 februari 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • In 2010 hebben wij een nieuwe camper gekocht bij mobiledrome in Roosendaal.
    Omdat we al eerder zo'n prachtige hymer hadden gehad, en daar goede ervaringen mee hadden, hebben we een hymer B klasse 674SL gekocht.
    Uiteindelijk wil je ook kiezen voor de Duitse degelijkheid !!
    Helaas is dit een grote teleurstelling geworden.
    Bij de aankoop van elk voertuig zijn er in het begin wat kinderziekten weg te werken, maar bij deze is het echt bizar.
    Ondanks dat Mobiledrome er veel aan heeft gedaan om diverse problemen op te lossen, blijft het een ellende.
    Homer Nederland weigert de problemen op te lossen. Zelfs na een maandenlange mailwisseling zijn ze niet bereid tot enige tegemoetkoming.

    Sterke punten
    De 3.0 liter dieselmoter van Fiat loopt als een zonnetje !!

    Zwakke punten
    -De binnen airco voldoet bij lange na niet aan datgene wat hij behoort te doen. Na een dag voluit draaien in het warme Italie bij 34 graden, is het s'avonds om 20.00 uur in de camper 33.5 graden.
    - De oven moet je open laten staan, anders gaat hij uit !!!
    - De sfeerverlichting brand niet goed. Een klein gedeelte blijft zelf het gehele jaar branden. Zelfs na reparatie is het niet opgelost.
    - De kastjes sluiten niet goed
    - Een cilinder van een slot verloren .
    - De televisie maakt bij het aangaan van de binnenverlichting een brommend geluid.

    Verder zijn er nog vele mankementen welke nooit zijn of worden opgelost

    Door Arie Goes op 27 november 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Eind juni zijn we onze nieuwe auto gaan bestellen. opel astra tourer sport. Er is een wachttijd tot oktober. Er is een wagen in overname. Hiervoor kregen wij de overnamepremie en een prijs voor de oude wagen. Dit is beide mee verwerkt in de bestelbon en aankoopfactuur. Tijdens de wachttijd kunnen wij dus nog gebruik maken van de oude wagen. Door slijtage is er echter een probleem met deze wagen. Opel zegt dat wij deze nog moeten laten maken. Terwijl de wagen niet meer zal worden gebruikt wegens verplaatsing naar het werk met de fiets. We hebben dit ondertussen dus ook gedaan en kostprijs was 130 euro terwijl wij normaal gezien binnen een 3 tal weken onze nieuwe wagen hebben.

    Door An Liekens op 12 september 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • door de slechte service bij jaguar antwerp hef in mijn jaguar van de hand gedaan en een BMW gekocht in plaats van een jaguar XF en wil vanaf nu een brieven en mail meer ontvangen
    zie klachten mail eerder verstuurt naar jaguar

    groetjes

    Door pierre op 10 juni 2014 Reageer (3 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Mijn vriendin koopt een q5 bij Heron purmerend als de garantie net verlopen is doen zich allerlei electronische storingen voor, tot 4 keer de laatste 6 maanden is de auto terug geweest, de onbeschofte houding van de service medewerker over ons commentaar iedere keer over de rekening (geen service dus) niet verholpen. In het oosten van het land wederom aan de kant, wegenwacht brengt ons naar een audi garage en wat blijkt ze lossen daar in een half uurtje de storing op met de woorden "excuses het mag niet gebeuren,en nee dit is audi service dus geen rekening" en een fooitje was op zijn plaats. Geen enkele last meer. Toch nog eens langs heron purmerend gereden. Ik ben er nu achter waarom het het slecht werkt aldaar. Uitgifte verkeerde onderdelen aan monteurs, spanningen tussen de diverse afdelingen als service desks, monteurs, magazijn, leiding. Het kan zijn dat er overdreven wordt door monteurs maar de onvrede die heerst is groot en als de tijden aantrekken raakt heron personeel kwijt door de houding en angst cultuur die er heerst.

    Sterke punten
    Op zich een hoede auto

    Zwakke punten
    Slechte service van de garage, slechte oplossingen door onvrede en angstcultuur waardoor er problemen ontslaan, zowel bij volkswagen als bij audi, sinds maanden slechte service bij de onderdelen bekoming volkswagen.

    Dus op zich audi een goed merk alleen kijk uit waar je hem koopt en/of laat onderhouden.

    Door Kees op 5 mei 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Bij ardea een fiesta gekocht met diverse extra pakketten. Zo ook een tom tom. Nu blijkt dat het geen tom tom is maar een inferieur merk mijn inziens, daarbij dat er geen wijzigingen van stem of wat dan ook gemaakt kan worden, dat er niet gereageerd wordt op de vele fouten die op de route verteld worden, ardea er niets aan wenst te doen, updates ver over de 100 kosten dus ook bij de verkoop is het kaartje niet geupdate! Mijn vorige auto, ander merk, kreeg ik 4 x een update gratis bij een beurt. Ardea nee dank u, mijn onderhoud gaat door een ander gebeuren.

    Zwakke punten
    Zeer slechte service van ford/ardea, " nee mijnheer ford beslist, wij kunnen niks, wij mogen zelfs niks, nee het is geen tom tom het is ???, tja komt u nog maar eens terug later. Op de rit van amsterdam naar limburg 11 verkeerde aanwijzingen van verkeerde rijbaan, links af ipv rechts af, verkeerde aanwijzingen vanaf het begin dus slechte sateliet ontvangst enz. Een losse tom tom had veel geld bespaard en vele keren beter gewerkt.

    Door Tjeert op 5 mei 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • als je geen garage hebt, kun je het beste geen alfa nemen, het kleurverlies is gigantisch, daarnaast roest hij onder je kont weg

    Sterke punten
    start altijd, altijd! Ook bij min 30 graden. Ziet er sportief uit, gaspedaal zeer gevoelig, rijdt hard, klinkt goed

    Zwakke punten
    lak verkleurt, veel roest, veel onderhoud, duur onderhoud

    Door Menno op 8 februari 2014 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • IN GARANTIE ZIJNE JEEP-LAREDO-GDI, IS FIAT SLECHT MET NIEUWE ONDERDELEN LEVERING AAN DEALER. WAARDOOR MIN. CA. 5 DAGEN STORING NIET TE VERHELPEN.

    Sterke punten
    STOER EN ZWAAR ?

    Zwakke punten
    ELEKTRONICA EN AFWERKING
    ALSMEDE ONDERSTEUNING FIAT.

    Door P.J. BAKKER op 23 oktober 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

VergelijkAutomerken

Op VergelijkAutomerken.nl lees je reviews over alle Automerken.
Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.
Deel jouw online auto ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Automerken